Min bästa vän tar studenten

För drygt två veckor sen var jag på Dashas studentmottagning. Vi har varit vänner så himla länge så jag var så himla glad för hennes skull. Och o så fin hon var!Det bjöds på massor med god mat och tårta och såntdär trevligt.Den här suddiga bilden var den enda som togs på oss tre men den får vara med ändå. Vi tre (Camilla, Dasha och jag) var på språkresa tillsammans år 2010 och det är alltid så himla kul att träffas.
När det började bli dags för studenterna att gå ut och fira åkte jag hem och gick på djungelskiva här i Uppsala. Har inte en enda bild från det men det var mys.

Så var det med den tre veckor sena uppdateringen. Idag ska jag stanna hemma, titta på min nyfunna serie Girls , måla naglarna i olika färger, lyssna på Mumford&Sons unreleased tracks och försöka få bort det sista av festivalförkylningen som jag dragit på mig.

Lämna en kommentar

Under Härliga kvällar

Lämna en kommentar