Medan alla förbereder inför midsommarluncher vandrar vi kring grönsaksland

Imorse tog jag, min bror och min mormor bilen ut till linnés hammarby.Medan alla var hemma och fixade inför midsommarlunchen promenerade vi i en folktom park bland Linnés blommor och grönsaksland.

Jag ser så himla lång ut bredvid mormor, men det är bara för att jag körde på sommarklackskopremiär. Mormor tyckte jag skulle ta hennes solglasögon, synd att de var lite stora bara, annars rätt coola.Glad midsommar, jag håller på och bakar chokladbollar och snart ska hemmfrun Rita steka pannkakor.
1 kommentar

Filed under Härliga dagar, Små äventyr

One response to “Medan alla förbereder inför midsommarluncher vandrar vi kring grönsaksland

  1. Din mormor är så söt!!! Och du med för den delen!

Kommentera

