Världspremiär, goodiebags, parmesanchips och mentos

Igår jobbade jag på världspremiären av Spider-Man! Jag, Dasha, Camilla plus ett par andra snälla damer fixade drygt 800 goodiebags,  öppnade säkert 800 flaskor öl och pepsi, käkade parmesanchips och mentos, såg massa kändisar och även spider-man filmen såklart, turistade till rigolettos vackra toaletter, minglade med rosévin och supergod mat på efterfesten i Skeppsholmen där vi kände oss lite allmänt malplacerade, promenerade hem på natten och beundrade vår vackra huvudstad. Vilken morgon/dag/kväll/natt! Jag hade inte med mig min kamera och jag vet att bildkvalitén är förfärlig men men, bättre än inget tycker jag.
Det finns så mycket bilder jag vill visa men mitt bildminne på wordpress är tydligen nästan helt slut. Har inte lyckats hitta någon bra lösning på problemet eftersom bilderna försvinner från inläggen om man tar bort dem från biblioteket. Säg till om någon vet vad man ska göra!

Lämna en kommentar

Filed under Härliga dagar, Härliga kvällar, Små äventyr

Kommentera

