För jag har inte tagit studenten, men det är bra ändå

Inlägg nummer tvåhundra:I tisdags gick jag, Julia, Frida, Maria och Lisen till katte för att kolla på alla lyckliga studenter.Den här bilden sammanfattar utspringet rätt bra. Varmt, massa folk, kan.inte.se.nån/nåt.

Resten av dagen/kvällen/natten blev väldigt mysig, spontan och bra men jag glömde helt att fotografera tyvärr. Sen var det någon som snodde min cykel också, fast den detaljen vill jag helst bara glömma bort.
Grattis igen alla studenter! Nästa år är det äntligen min tur, längtar som tusan.

Lämna en kommentar

Filed under Härliga dagar

Kommentera

