Blommiga mönster efter dagens tältmission

Det finns så många fina blommönster där ute. Något att vila ögonen på när regnet öser ner utanför fönstret. Efter dagens mission med tältköp inför sommarens festivaler är jag helt utmattad och nöjd. Jag fyndade även en helt fantastisk sak på kupan idag, ska visa så fort jag orkar resa mig upp och ta fram kameran. Eftersom det känns som att det är minusgrader ute så är ett hett tips att söka på ”flower pattern” på google och blomfrossa, det gjorde jag.

Kanske ska testa använda nåt av dem här mönsterna som bakgrund? Så att den här bloggen blir lite sommarfin.

2 kommentarer

Filed under Inspiration

2 responses to “Blommiga mönster efter dagens tältmission

  1. så fint! och din blogg, hur fin som helst den med! 🙂

  2. Jag som just skulle säga vilken fin bakgrund du har 🙂

Kommentera

