Dagens höjdpunkter och morgondagens loppisplaner

1. Herr gråsparv kom och pickade på mitt äpple
2. När jag fick reda på att vi skulle se filmen Elvira Medigan på filmkunskapen. Den har varit på min ”film att se-lista” ett tag nu. Dock råkade jag somna ett tag så jag missade storyn och förstod ingenting. Måste se om den.

Morgondagens schema ser i alla fall lite mer spännande ut.
1. Slutar efter första lektionen
2. Loppis på Artis! Kommer nog bli mycket bra.

Lämna en kommentar

Filed under Second hand

Kommentera

