Vita sammetsband och nya tavlor

Imorse vaknade jag tidigt efter en mysig dröm och kände att jag ville göra allt annat än vad jag borde göra. Så jag satte på The Tallest Man on Earth och började pyssla och städa lite på mitt rum. Fixade till tavlan med minnen från Brighton. Den hänger precis ovanför min säng så om man vrider på huvudet lite så kan man ligga och undersöka alla små kvitton, biljetter och sånt.Sydde på ett nytt band på lampan som Emily gjorde till mig förut. Det var meningen att jag skulle göra det här för två år sen men det har liksom inte blivit av förrän idag.Och så hängde jag upp två nya små tavlor. En med konfetti från Green Day och en med konfetti från Coldplay konserten. Mina två första riktiga konserter. Även fast min musiksmak har ändrats en del sen dess så kommer de alltid vara två väldigt fint minnen dem där.

3 kommentarer

Filed under Inredning

3 responses to “Vita sammetsband och nya tavlor

  1. random

    hej supefina bilder!
    ad använder du för kamera??
    kram

  2. Åhh! Har också konfettitavlor på väggen, med biljetter fastklistrade också. Bästa!

Kommentera

