Lite coolt och lite creepy

Lite bilder från maj 2011. Observera att jag har t-shirt och shorts på mig, utan strumpbyxor under! (Är medveten om att det ser ut som att jag har gasmask på mig på den bilden).  Utifrån ren nyfikenhet googlade jag på ritamedkrita och fick upp en del roliga träffar. Blev påmind om gamla inlägg och så men sen så hittade jag denna sida: http://web.stagram.com/n/ritamedkrita/. Instagram fast på datorn.  Perfekt om man inte har iPhone till exempel.
När man bläddrar bland alla google-träffar börjar man på riktigt inse hur allt, verkligen allt man gör på internet lämnar spår. Lite coolt och lite creepy.

Lämna en kommentar

Filed under Gammalt, Kostymering

Kommentera

