Papiljotter och bara en bra lock

Wey, äntligen ett tillfälle att testa papiljotterna. Jag har inte använt papiljotter sen jag var liten och råkade trassla in håret så mycket att jag gråtandes fick klippa av det. Det absolut roligaste är att gå runt med dem i håret och låtsas att man är på en 60-tals frisörsalong.Resultatet blev väl sisådär. Men det är säkert bara för att jag är oskillad. Nästa gång blir det bättre! Snart ska jag iväg och fira den spanska folkfesten cinco de mayo. Kommer bli grymt.

1 kommentar

Filed under Bra saker

One response to “Papiljotter och bara en bra lock

  1. Åh vad kul med papiljotter! Det måste jag testa någon dag.

Kommentera

