Mörkguldblommig förhoppning

Det här hade jag inte på mig idag riktigt, men snart så! Snart kan jag gå ut iklädd klänning och mörkguldblommig kavaj utan att hacka tänder. Både klänningen och kavajen har jag fått av Lisen. Den som bara har sett mina senaste inlägg tror nog vid det här laget att jag bara har kläder som jag fått av Lisen i min garderob. Så jag tar tillfället i akt och säger att så är inte fallet. Ni vet ju hur mycket man vill använda kläder som är nya i ens garderob så fort som möjligt, de lyser liksom upp på nåt sätt när man scannar efter dagens utstyrsel.  Därför råkar det bli så.

Kan också tillägga att jag har suttit i tele2’s telefonkö i 23 minuter nu för att komma fram till kundservice. Jag började på plats 39.

Lämna en kommentar

Filed under Kostymering, Second hand

Kommentera

