Kombination i animation

Idag var jag och Stephanie hos Lisen för att rota bland kläderna som hon rensade ut från sin fantastiska garderob. Jag fick bland annat med mig den här våriga kombinationen. Photobucket
Jag kommer ordagrant ihåg när jag för bara något år sen sa att jag tyckte blinkande animationer var irriterande att kolla på. Och vad ser vi här då…jo, en blinkande Rita.
Jag är väldigt ofta sån att jag nekar till allt nytt för att sedan ändra mig med tiden, när jag har vant mig vid tanken. Förutom när det gäller mat och personer, då är jag snarare tvärtom.

Jag fick massa andra spännande kläder från Lisen som jag hade tänkt att visa, men nu är jag för trött så det får bli en annan dag. Imorgon blir det second hand runda i Stockholm!

Lämna en kommentar

Filed under Kostymering, Second hand

Kommentera

