Konsertbiljetter, liftkort och små lappar med fina ord

Jag tycker om att dokumentera och spara på allt, vilket kanske är den största anledningen till att jag har en blogg.
Idag sorterade jag lite bland alla småsaker som jag lagt undan i en mapp.
Här finns konsertbiljetter, vykort, biljetter till olika museum och föreställningar, tågbiljetter, biobiljetter, gamla fotografier, gamla texter, små lappar, gamla liftkort, ja verkligen hur mycket som helst.
Det är alltid så himla mysigt att kolla igenom allt som jag har sparat på och minnas alla resor och upplevelser och fina stunder. Och tänk hur kul det kommer vara att ta fram allt det här om tjugo år!
Det svåra är att lägga undan allt i mappen igen, så jag tog ut några saker och hängde upp på dörren istället. Nu kan jag minnas lite bra saker varje dag.

1 kommentar

Filed under Gammalt, Inredning

One response to “Konsertbiljetter, liftkort och små lappar med fina ord

  1. absolutlisen

    Åh så mycket fina minnen som dök upp nu!

Kommentera

