I en sjal och en tröja med hjärtan på

Vi har en stor och tung låda med fotoalbum hemma. När den tas fram kan jag sitta i flera timmar och gå igenom bilderna och det är lika roligt varje gång. I höstas scannade vi in några stycken. Tänkte visa er några av dem.
Här är jag och min bror på landet där jag spenderade alla somrar när jag var liten.
Farfar, jag och min kusin. Redo för en cykelutflykt. Observera att jag är iklädd en sjal och en tröja med hjärtan på.
Den här bilden är en klassiker. Jag känner mig starkast i världen.
Det finns en speciell plats som man skulle kunna kalla typ en äng i en speciell skog bredvid en igenvuxen sjö dit vi jämt brukade åka och tälta (älskar att sova i tält). Sedan skulle det också fiskas och plockas svamp. Jag var alltid mycket mer pepp på det förstnämnda.
Min åttonde födelsedag. Nu befinner vi oss i Sverige, alla de andra bilderna är från Ryssland.  Det där bordet som står framför mig är ett sminkbord med uppfällbar spegel och allt som jag fortfarande saknar. Förstår verkligen inte varför mina föräldrar bestämde sig för att slänga det 😦 Kommer bara ihåg att jag blev så himla arg.

Det var det, imorgon är det måndag, påsklov om fem dagar!

 

1 kommentar

Filed under Gammalt, Om mig

One response to “I en sjal och en tröja med hjärtan på

  1. absolutlisen

    Alltså dör på alla bilder men speciellt klassikern!!! Lillrita starkast i världen ❤

Kommentera

