Jag håller tummarna i smyg

Att få paket står helt klart på bra-saker-som-kan-hända-en-vanlig-vardagskväll-hemma-topplistan.
Jag vann nämligen en tävling på bloggen Volang för ett tag sedan. Lite sjukt tycker jag för jag brukar aldrig vinna på såna tävlingar även fast jag håller tummarna i smyg.  I alla fall så vann jag den här fantastiska boxen!
Inuti boxen ligger hundratals vykort och varenda ett är så himla fint!
Ni borde kika på volang-lindas blogg. Den är mycket inspirationsrik kan jag berätta!
Stort tack Linda!

Lämna en kommentar

Filed under Bra saker, Inspiration

Kommentera

