Frostigt, soligt, underbart

Så här frostigt och fint var det förra söndagsmorgonen.
Jag och min bror begav oss till fina och soliga Stockholm för att rösta i det ryska presidentvalet.
Det var lite konstiga inställningar på min kamera så de första bilderna blev väldigt blåa. Men det kan vara fint det med tycker jag.
När vi hade röstat satte vi oss på ett fik för att titta på livesändning när farmor och farfar röstar på andra sidan Östersjön.
Vädret var verkligen fantastiskt fint och då blir man så himla glad.
Pasta på Sandy’s följt av ett besök på Beyond Retro.
Det var allt jag hann med innan jag tog tåget hem till Uppsala. För på kvällen var det dags för sista musikalföreställningen. Nu är musikalen över och det känns ganska så sorgligt, men så är det väl med allt som tar slut.

2 kommentarer

Filed under Små äventyr

2 responses to “Frostigt, soligt, underbart

  1. Vilka himla fina bilder!!!

Kommentera

