Gårdagen i nio bilder

Såhär såg min fredagskväll ut. Först på Vox där vi satt ett gäng och pratade om allt möjligt och lyssnade på folk som uppträdde på ”öppen scen”. Och sen på Tavernan där jag beställde min första drink som adertonåring.
Eftersom det faktiskt står Margarita på mitt leg så tyckte jag att frozen margarita var ett lagom klyschigt val.

Sen var det ju dendär awkward moment när servitrisen frågade mig om jag ville ha en fyra eller sexa och jag inte fattade vad hon snackade om och sen min vurpa på isen (och det tillhörande skriket precis innan) också som inte kom med på bild.

Kanonbra fredag.

Lämna en kommentar

Filed under Små äventyr

Kommentera

