Hurra för second hand rundor

I mellandagarna passade jag på att åka till Stockholm för att gå på second hand runda tillsammans med Johanna, Stephanie och Lisen. Det var en fantastiskt bra dag. Här är mina fynd:
En klänning från Beyond Retro.
En t-shirt från en butik någonstans i Södermalm. Jag minns inte vad den heter men den ligger ungefär mitt emot myrorna och är full av smaskigheter. De gröna skorna är så himla sköna! De kommer från myrorna här i Uppsala.
Kavaj från Emmaus som jag längtar efter att få använda, så fort det blir lite varmare. Skorna är från weekday för övrigt.
En blus från fyndlådan på Emmaus. Älskar kragen.
Hejdå.

1 kommentar

Filed under Fyndat, Kostymering

One response to “Hurra för second hand rundor

Kommentera

