2012 blir nog ett strålande år

Hur har ditt 2011 varit?
Största delen av året har varit fantastiskt bra.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Massor, det är nog just därför det här året blivit så bra. Jag har börjat sjunga i musikal till exempel.

Vad önskar du att du gjort mer?
Förevigat alla fina stunder med kameran och på bloggen.

Vilka länder besökte du?
Åkte till Ryssland först över nyår sen på sommaren och sen på hösten för att fira farmor och farfars guldbröllop. Inga andra länder men däremot många nya städer i Sverige.


Fem saker som har varit bra 2011:
– Spontanresan till Gävle som resulterade i ett iPhone köp
– När jag lärde mig använda den analoga kameran som jag fått av farfar (hann med det ett par dagar innan det nya året)
–  Red hot Chili Peppers konserten (!!!)
– Jag klippte mitt hår lagom kort och var för första gången nöjd efter att ha varit hos en frisör
–  Alla nya människor jag har lärt känna under året

Vilka kläder har du använt mest?
Jag tror att det har blivit väldigt mycket högmidjade shorts av olika slag under året. Och en del långkjolar också.
 Vilken musik har du lyssnat på mest?
Mest spelade på iTunes är kent. Sen har det blivit en hel del Mumford & Sons, Red hot Chili Peppers och Håkan Hellström.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Sprang runt och var jätteglad i min bästa klänning i skolan och sen fick jag en genomfarten special med ljus och sång av mina fabulösa vänner. Sedan firade jag med familjen och mormor var på besök då också. Några dagar efter fick jag ett kalas hemma hos Lisen. Kanonbra födelsedag.

Bästa köpet?
Mina svartvita snörskor från asos som är så himla slitna nu tyvärr för jag använder dem hela hela tiden.

Vad spenderade du mest pengar på?
Säkert kläder. Men på stark andra plats kommer fika och sen mat och konsertbiljetter.

Vilka konserter har du varit på?
Where the action is festivalen där bland annat Coldplay spelade 28 Juni
Håkan Hellström den 12 Augusti
Veronica Maggio 24 September
Red hot Chili Peppers 12 Oktober
Fleet Foxes 8 November

Och sen massor med körkonserter och dansföreställningar som har varit alldeles fantastiska. Älskar verkligen körmusik.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Hur ska man lyckas välja en enda grej? Jag blev väldigt glad när jag fick jullov till exempel.

Favoritserier i år?
Mad Men, Vänner, Sex and the city, Grey’s Anatomy, Solsidan, Scrubs och Gossip Girl

Är det något du har saknat 2011 som du vill ha 2012?
Spelkvällar! Sällskapsspel kan ju vara det roligaste.

Vad ser du mest fram emot 2012?
Resan till Barcelona med Stephanie och Johanna.

Gott nytt år alla fina! 2012 blir nog ett strålande år.

1 kommentar

Filed under Sammanfattningar

One response to “2012 blir nog ett strålande år

  1. Bra lista!!! Vi styr massvis av spelkvällar i år!!!

Kommentera

