Frukost med utsikt över industristaden

Halv elva var vi på plats i landets stolthet till varuhus. Jag pratar såklart om ikea.
 För jag, Julia och Anna hade bestämt oss för att äta en lite roligare frukost. Så här såg min ut: fotbollsfrallor, ost och skinka, några skivor paprika, thé och äggröra. Allt för en tjugolapp.
Vi slog oss ner vid fönstret och pratade om drömmar och sånt.
Efter den mysiga frukosten mötte jag upp Stephanie för lite jeansshopping. Det blev dock även två jackor, en sjal, en kjol och ett par strumpor för mig också. Sen gick vi och tittade på glasögonbågar.
Och testade vartannat par. Det är så himla kul att testa glasögon av någon anledning. Här är vi i de skrikigaste bågarna vi kunde hitta.

Lämna en kommentar

Filed under Mat, Små äventyr

Kommentera

