Uppdrag: inte köpa något

Igår började jag dagen med en lugn frukost framför nyhetsmorgon och sen tog jag på mig en av mina varmaste tröjor.
Jag och Maria skulle nämligen ut till Vaksala torg med uppdraget: Ta kort på äldre människor.
Jag testade ett par skor men efter fredagens shoppingrunda kände jag inte för att slösa ännu mer pengar.
Den tanken varade i kanske en och en halvminut. Sen gick jag och köpte skorna.
Vi gick runt och frågade om vi fick ta kort på olika människor som oftast blev glada eller generade.
Och det var den lördagsförmiddagen. Mycket trevligt. Jag har för övrigt min Vaksala torg loppade jeansjacka på mig, samt reakapade byxor från monki. Tröjan är från beyond retro och skorna från asos. Och juste, halsduk från indiska också.

Lämna en kommentar

Filed under Fyndat, Kostymering, Skor, Små äventyr

Kommentera

