Sista t-shirt-dagen på året

En dag då jag redan var på superhumör, då det var 20 grader ute, studiedag och jag hade finfina planer för dagen, plingade det på en man och gav mig ett paket. Och vips så bestämde jag mig för att beställa skor från nätet så ofta jag kan i framtiden. För å så glad man blir.
Jag ställde de på pallen framför mig och tittade.
Sedan satte jag på mig dem och sen dess har jag knappt tagit dem av mig.
Den dagen bakade vi kakor också. Och lärde oss att havtornssalt inte alls är salt utan något bikarbonatliknande.
Och så gick vi och satte oss i gräset i t-shirt (!) Det här var alltså för tre veckor sedan.
Så var det med den sista t-shirt-dagen på året.

Lämna en kommentar

Filed under Införskaffat

Kommentera

