Gårdagen i tre delar

Igår stod det intressemässa på schemat. 7:30 stod Julia och jag redo utanför V-dalas portar. Den här dagen skulle det värvas medlemmar till Radio Fresh.
Vi satte upp ett bord och högtalare för att peppa folk  med musik.
Och laddade med 2kg godis, affischer, Radio Fresh-tröjor och medlemsblanketter.
Efter lunch smög jag och Lovisa till Katte för audition till musikalen. Vår skola är utan tvekan den finaste i stan.
När mässan var över, medlemmar värvade och kroppar utmattade mötte jag upp Helgi på Ofvandals som motsvarande Katedralskolan är ett av de finaste fiken i stan.

Sen gick jag till frisören och klippte av mig halva håret. Fast resultatet av det får ni se imorgon.

Lämna en kommentar

Filed under Små äventyr

Kommentera

