Fabriker, män och sånt

I fredags var det äntligen dags för välgörenhetskonserten som jag var med och ordnade.

Först ut var Tissue Issue. 
 Sen var det kärleksfabriken som jag tyckte var så himla duktiga.
Frida och Maria var där.
Och jag var såklart där också. Med en snickers i min högra hand.
Sen spelade Black Magic Who Men.
Och sen Elin & Helgi som sjöng hemskt fint.
Allt som kan gå fel har gått fel i förberedelsen inför den här konserten och vi funderade till och med på att ställa in allting. Men det löste sig och folk dök plötsligt upp.
Till och med cykel-taxi-Carl var där.
Kvällen blev riktigt bra till slut och jag vill tacka alla som har hjälpt till.

2 kommentarer

Filed under Musik, Små äventyr

2 responses to “Fabriker, män och sånt

  1. Åh, vad skönt att höra! Är så hemskt ledsen över att jag inte kunde komma!

  2. änonym

    söt blogg. kan du inte berätta lite vem DU är.

Kommentera

