Titta väggen

Kollade just igenom hela min historik på min wall på facebook. Tog en nostalgisk trip helt enkelt.
Allt började  18 Augusti 2008. Min första vän på facebook var Lisen Edwardsson. Mitt första album hade det kreativa namnet allt möjligt och såg ut såhär:


Tagna efter skolavslutningen i sjuan.


Glasskiosken jag och Karin sommarjobbade på.


Jag och Dasha solar på hennes sommarställe.

Alnäsbryggan. Värme.

Sen är det ungefär ett halvår med onödiga stutusuppdateringar som ”lyssnar på Winnerbäck”, ”pluggar tråkhistoria”, ”dricker te”,  ”är i Helsingfors”, ”kom just hem”.
Och den mest komiska ”älskar twilight och alla (nästan) som spelar där”.

Det är rätt kul att gå tillbaka och kolla hur ens liv har förändrats sen några år tillbaka.

Lämna en kommentar

Filed under Random

Kommentera

