Spansk liten börs

Igår hade solen varit framme hela dagen och det var en perfekt dag för second hand tyckte jag. Först åkte vi till röda korset. (Julia, Malin, Maria, Anna, Leslie och jag).
Den här lilla saken köpte jag. Har inte riktigt bestämt vad jag ska lägga i den än.
Som ni ser är den väldigt liten. Tofsar kanske. Den rödvinsfärgade halsduken som ligger under fick jag för 10 kronor.
Sen köpte jag två muggar för kvälls-thé-drickande.
De är havsblåa och öppna så man kan äta fil ur dem på morgonen också.
Sen blev det såklart en till lp-skiva. Billy Swan.

Efter röda korset vandrade vi över stora vägar och fält och till slut nådde vi den stora Helping hand.
Där hittade jag dessa små vindruvs-örhängen för 10 kr.
Jag köpte också ett par skor. Men nu blir det här inlägget så långt så jag visar dem sen istället!

Lämna en kommentar

Filed under Fyndat, Second hand

Kommentera

