Som en härlig söndag är

Med solen skinande utanför fönstret sitter jag i tv-soffan, äter äggmacka med salt och basilika, dricker thé och bärsmothie. På dataskärmen framför mig är Amelie från Montmartre igång. Vilken underbar film alltså. Förstår inte varför jag inte tagit mig tid att se den förut.
Idag ska jag läsa så mycket som möjligt, gå på olika synoptiker och äta lunch med Älgen. Sen fika med Lisen för att sen gå på kattes musikal. Det kommer bli en lyckad dag känner jag på mig.

1 kommentar

Filed under Mat

One response to “Som en härlig söndag är

  1. Helgi

    Alla optikaffärer är stängda på söndagar…

Kommentera

