Det finns alltid en hake

Betsey Johnson har de perfekta vardagsklänningarna. Så jag spanade in några stycken och la till i min önskelista. Vågade knappt kolla hur mycket de kostade. Men gjorde det i alla fall och då får jag se 198kr, 247 kr… Jag kan knappt tro mina ögon, jag trodde Betsey Johnson klänningar kostade flera tusen!
Jag väntar på en hake.
Frakten kostar säkert hundra miljoner eller nåt. Men nej, 12 dollar, inte alls farligt.

Men såklart finns det en hake.
För på något sätt har alla priser skrivits ut i kronor när de egentligen är i dollar.
$ 198, $ 247… Typiskt.

Önskelista it is.

 

 

Lämna en kommentar

Filed under Vill ha

Kommentera

