Slutet av början

Nu närmar sig året sitt slut. Så jag tänkte, varför inte ta en sammanfattning av 2010. Bästa året hittils enligt mig.

Januari:

Först var det nyår. Här är vi på promenad efter tolvslaget.

Sen var jag i Vemdalen med Dasha. Tyvärr finns det inte en fin bild därifrån eftersom fingrarna frös till is så fort man tog fram kameran.

Sen pizzakväll hos Emily med rekordmycket godis och läsk. Vilket gjorde alla sockerhöga och nu har jag massa bilder på rumpor…

Sen fyllde jag 16 år och då gjorde vi hemgjord sushi. Mums.
Januari var en otroligt kall månad med mycket snö. Känns som att det kommer upprepas i år.

Februari:

Jag köpte nya tapeter och färg till mitt rum. De stog i ett hörn fram till Augusti. Men nu är jag nöjd i alla fall.

Sedan blev det sportlov och då åkte jag till Alperna med famljen. Jag samanfattar den resan såhär:
Bästa vädret, bästa åkningen, bästa maten och bäst hotellpersonal. Åh va bra det var.

Efter Alperna åkte vi förbi mina sysslingar och besökte även disneys slott. Ett perfekt avslut på Februari.

Mars:

Jag hade lugg och långt hår.

Sen var jag på 80-tals fest och fick tillfälle att använda mina favoritskor.

Lämna en kommentar

Filed under Gammalt är rätt

Kommentera

