Champs-Elysées

Är det fredag nu igen? Veckorna flyger förbi så fort att jag inte alls hänger med.

November förra året var ju inte alls länge sen. För att vara lite nostalgisk:

Först firades halloween hemma hos mig.


Sen var vi på New Moon premiären och This is it premiären också. Massa tårar den månaden alltså.


Jag glömde min kamera hemma hos Johanna och fick tillbaka den med en sånhär fin bild.


Jag besökte fotomässan och planerade min gymnasietid på kulturamas fotolinje.


Första snön kom den 12 November. Fast den försvann snabbt.

Veckans fastna-på-huvudet-låt är för en gångs skull en bra låt! Joe Dassin – Les Champs-Elysées.

Lämna en kommentar

Filed under Random

Kommentera

