September är över

För en halvtimme sen tog September slut. Var det inte igår jag sa att ‘denhär månaden kommer nog gå ganska fort’ och fick tvekande blickar? Den har gått fortare än ljusets hastighet känns det som.
Har det redan gått ett år sen September förra året?

September 2009 såg ut såhär:

Jag tror faktiskt jag var förkyld ungefär vid samma tid förra året.

Det var tillräckligt varmt för att äta frukost på balkongen med en fin bok.

Löven hade ännu ingen aning om sin gulröda framtid.

Snelhestarna vid rosendal var på plats.

Jag hittade mina gamla mygg-glasögon.

Jag hade tid att gå en tur i skogen och fota solen genom trädstammarna.

Nu är det stjärnklart och jättefint ute. Jag ska inte klaga.
Godnatt.

Lämna en kommentar

Filed under Random

Kommentera

