I behov av en paus

Fysik och matte tar död på mig. Så nu tar jag en kort pluggpaus.
Nåt som jag upptäckte idag var att fysik går ihop med Norah Jones. Förut körde jag med Harry Potter musik till pluggandet, vilket också funkade ganska bra. Men då är risken att man drömmer sig bort i den magiska världen istället för den logiska. Så Norah Jones är nog bättre. 


Jag och Johanna tänkte ta en sväng till Ikea i eftermiddag. Kanske röda korset också.
Men nu, plugga plugga plugga.

Lämna en kommentar

Filed under Peptalk, Random

Kommentera

